Twaalfde week - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Twaalfde week - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Twaalfde week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

29 Juni 2016 | Australië, Melbourne

De laatste stageweek. Deze week hebben we vooral klusjes gedaan die nog gebeurd moesten worden, zoals het opruimen van diversen materialen die nog rond de kas lagen. Hierna zijn we begonnen met het voorbereiden en inpakken van de grote order die we voor deze week hadden. Hiervoor moesten we alle planten ontpotten en hierna inpakken. Dit heeft heel veel tijd gekost.
Vrijdag was onze laatste stagedag, toen hebben we de tijd genomen om afscheid te nemen van de familie etc. Hierna zijn we met een werknemer meegegaan, die ons naar de trein heeft gebracht. Toen zijn we richting het vliegveld gegaan, en hebben we het vliegtuig richting Melbourne gepakt, Hier zijn we tot Maandag gebleven, we hebben hier de 'Great Ocean Road' gezien, en het grote Melbourne. Op Dinsdag vliegen we terug naar Nederland, Poeh wat kijk ik daar al weer naar uit!

See you mate!

• 29 Juni 2016 - 11:57

Frans:

Hoi Wouter,

Lijkt me een mooi periode geweest als ik het zo lees, nog een leerdoel: Blogs echt wekelijks bijhouden....

En ik hoop dat je foto's hebt en dat je ze nog laat zien, hoeft niet hier maar ben wel nieuwsgierig.