Zevende week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Zevende week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Zevende week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

29 Mei 2016 | Australië, Peats Ridge

Leerdoelen a.d.h. van SMART-methode:
S: Ik wil de Engelse taal beter beheersen
M: Betere uitspraak en kunnen praten zonder er zoveel bij na te denken
A: Omdat ik deze taal later veel moet gebruiken
R: Een kleine vooruitgang, is vooruitgang. Dus hierbij geen grote verwachtingen vooraf.
T: Dit wil ik in 12 weken kunnen bereiken

S:Ik wil wat leren van de cultuur van Australië
M: Wanneer ik er wat van opgestoken heb, is mijn doel bereikt
A: Omdat ik wat van het land wil weten, waarom het zo is.
R: Ik wil de nodige uitstapjes maken om van alles te weten te komen
T: Ik wil dit in 12 weken bereikt hebben.

S: Ik zou graag willen leren hoe andere landen inspelen op een markt
M: Wanneer ik hier genoeg weet van heb
A: Omdat elk land verschillend is qua markt.
R: Ik ga me verdiepen in het verkoopproces, wat is er precies voor nodig?
T: Binnen 12 weken wil ik dit te weten komen

Ik wil graag leren De zevende week hebben we de werkzaamheden van de zesde week herhaald. Dit was vooral het verpotten van de planten. Hierbij keken we ook meteen of de plant nog gezond was (kwaliteitscontrole), zo niet kon de plant meteen weggegooid worden.
De planten konden hierna gescheiden worden van de plant en de grond. Hierna kan de plant verbrand worden, de grond kan gebruikt worden voor bijvoorbeeld planten buiten de kas.

In het weekend zijn we naar Sydney geweest, hier was op dat moment een lichtshow. Hierbij werd oa. het Opera House prachtig verlicht met verschillende video's over de Australische cultuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 18 Maart 2016
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 3057

Voorgaande reizen:

14 April 2016 - 06 Juli 2016

Australië

Landen bezocht: