Elfde week - Reisverslag uit Yulara, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Elfde week - Reisverslag uit Yulara, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Elfde week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

26 Juni 2016 | Australië, Yulara

Deze week hebben we het erg druk. Op maandag hebben we allereerst planten klaargemaakt voor de beurs. Dit hebben we de gehele dag gedaan tot we alles klaar hadden. Dinsdag is ons tweede avontuur begonnen. Uluru, een grote rots midden in Australië. We zijn hier met het vliegtuig naar toe gegaan. Dit kostte ons weer een mooie 3 uur. Hierna is ons avontuur begonnen en zijn we met een leuke groep richting het eerste uitzichtpunt gegaan, namelijk The Olgas. Dit is een erg grote rotsengroep die duizenden jaren geleden op een gehele andere plek lag. Dit was een berg 300 km verderop. Het schijnt dat deze berg hoger was dan de Mount Everest. Deze rotsengroep is hier gekomen doordat water deze mee gesleept heeft.
Hierna zijn we naar een uitzichtplaats gegaan, waar we onder genot van Champagne de zonsondergang konden zien, die zich weerkaatste tegen Uluru. Dit was erg mooi. Hierna zijn we richting het kamp gegaan en hebben we Kangaroe gegeten. Hierna hebben we nog even om het kampvuur gezeten. Na dit gedaan te hebben zijn we gaan slapen aangezien we de volgende ochtend erg vroeg ons bed uit moesten (5:00) Dit omdat we de zonsopgang moesten zien op de berg. Hiervoor moesten we nog even rijden en lopen. In de ochtend hebben we een wandeling gemaakt rondom de berg. Helaas hadden we niet genoeg tijd, anders hadden we de berg ook nog gaan beklimmen. Hierna zijn we nog naar een Aboriginalcentrum geweest, waar ze de geschiedenis lieten zien, ook was hier het een en ander te koop. Rond de middag zijn we weer terug gevlogen en zijn we aan het einde van de middag aangekomen in Sydney. Hierna zijn we naar een adres van een werknemer gegaan, waar we geslapen hebben. De volgende morgen hebben we weer gewerkt en hebben we de gehele kas opgeruimd zodat alles piekfijn eruit zag.
Vrijdag was de eerste beursdag, hier was ik vrij in wat ik wilde doen. Ik heb alle momenten eigenlijk wel met mensen gesprekken gevoerd. Veel producten verkocht en uiteindelijk dus grote ogen gemaakt. Hierdoor vond ik dus wel dat deze week mij erg goed geholpen heeft met het behalen van mijn doelstellingen