Tiende week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Tiende week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Tiende week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

19 Juni 2016 | Australië, Sydney

In de tiende week hebben we alles klaargemaakt voor de aanstaande beurzen. Er staan er 2 in de planning over 2 weken, dus veel werk te doen!
Hiervan is onder andere 1 beurs bij onze kas zelf. Een soort open dag dus. Hiervoor moesten we héél véél planten klaarmaken. Hier zijn we de hele week mee bezig geweest. Verder hebben we de gehele kas water gegeven (met de hand).

Dit weekend hebben we een wandeling gemaakt richting een dam die nabij was. Dit was erg mooi, vooral dankzij de ongerepte natuur die zich hier bevind. Verder zijn we op zondag naar de 'Footy' geweest. Oftewel Rugby. Hier hebben we een wedstrijd bijgewoont van de 'Sydney Swans' vs 'Melbourne'. Dit was een erg leuke pot, ook aangezien Sydney gewonnen had. Deze sfeer was erg leuk om mee te maken aangezien iedereen fanatiek meedeed.