Negende week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Negende week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Negende week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

12 Juni 2016 | Australië, Peats Ridge

De vijfde stageweek, we zijn al over de helft!
We hebben deze week veel meer planten klaargezet voor de order, ook hebben we de labels vastgemaakt aan de planten. Deze zouden anders mogelijk kwijtraken. Verder hebben we deze week veel gewerkt aan het naar voren halen van de planten met veel knoppen. Hierdoor stond de kas vooraan weer lekker vol. Hierna hadden we al weer lekker weekend. Dit weekend waren de weergoden ons wel gezind! We zijn dit weekend naar de Somersby watervallen geweest. Hier hebben we een indrukwekkende wandeling gemaakt door de 'bush bush'. Op zondag zijn we naar het 'Walkabout Wildlife park' geweest. Dit park staat erom bekend dat er overal dieren rondlopen, en er aboriginaltekeningen in rotsen zijn.