Achtste week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu Achtste week - Reisverslag uit Peats Ridge, Australië van Wouter Steentjes - WaarBenJij.nu

Achtste week

Door: Wouter Steentjes

Blijf op de hoogte en volg Wouter

06 Juni 2016 | Australië, Peats Ridge

De achtste week, of de vierde stageweek.
Deze week hebben we verder gewerkt met het verpotten van de planten. Hierna hebben we planten met knoppen uitgezocht en deze in een ander gedeelte van de kas gezet. Hierbij moesten we ook meteen kwaliteitscontrole uitvoeren d.m.v. het schoonmaken van de plant. Hierna hebben we de planten opgehangen in Ny-Co-rolletjes.
Verder hebben we in het weekend niet veel gedaan. We zijn vrijdag naar de bioscoop geweest, hier hebben we de film 'Bad Neighbours 2' gezien. Zaterdag was een dag met erg slecht weer, in de ochtend hebben we een buikschuifbaan gemaakt. Alleen waren we hier echter rond 1 uur al klaar mee. Hierna zijn we naar de film 'Money Monster' geweest.
Op zondag hebben we besloten om te gaan werken, aangezien het nog steeds niet opgeknapt is. Deze dag hebben we planten klaargezet voor de aanstaande order.